Det är fredag..

2010-02-26 | 18:13:43

Ja, som rubriken lyder det är fredag.
Men asså det är inte så skönt med fredag faktiskt, haha.
För nu vet jag att det bara är 2 dagar tills skolan börjar igen.
Fast jag har ju fått 2 veckors sportlov typ, så det är väl bra haha :)
Men det ska bli ganska skönt att ta igen allt jag missat i skolan.
Så jag slipper gå runt med den tyngden på axlarna, eller vad man nu säger.

Jag väntar in att en tjej som jag har fått kontakt med genom en sida ska fixa min meny.
Jag ska självklart länka till henne när hon fixat den.
Asså jag har verkligen inget tålamod för att sitta & pyssla med min meny haha.
Och hon fixar gratis designer, så det är ju toppen! (Y)


Nu blir detta inlägg för långt & jag som tänkte berätta vad jag sysslat med idag, hm..
Det får bli i ett annat inlägg, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0