Ett mirakel! ..eller nej ;s

2010-02-24 | 15:57:35
Haha, vilken skojig rubrik jag klämde in.
Gud jag var inte seriös om ni trodde det!

Men miraklet som har inträffat är att jag har återfått blogglusten.
Visst är det underbart? Asså jag tvivlade på att det var ett mirakel.
Så därför skrev jag eller nej, så nu förstår ni det också :)
Men jag har som sagt fått tillbaka blogglusten.
Och drf kommer jag uppdatera :D

Ska lägga upp en liten bildbomb från igår när jag kommer hem.
Antar jag är hemma runt halv sex kanske.
Får se om det blir träning för jag är fortfarande väldigt täppt.
Och lite hostig, så skulle inte tro det, typiskt!

Ha det bäst till dess, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0