Godmorgon alla söta!

2010-02-27 | 08:05:18

Hehe, hade ställt mobilklockan på 07.00 idag :)
Ni undrar säkert varför. Men jag ska på simträning, kl. 09.00, så det är drf.
Ska visa er dagens outfit idag, känns som det var längesen så ja.. :D
Hm.. idag ska jag mest ta det lugnt & slappa, typ.
Fast ikväll ska jag hem till en kompis och vi ska typ ha lite filmkväll, kan man väl säga.
Så jag hoppas det blir kul! (:

Jag väntar som sagt fortfarande på min meny, men hon sa att jag kanske
behöver fixa en ny header innan, jag fick måtten som jag behövde till den då och så.
Så jag får väl se om jag tar mig tid till det idag C:
Har lite bildbrist så det blir ett bildlöst inlägg tyvärr..
Men jag ska knäppa några kort idag, så då kmr jag ha bilder att visa. :)

Ni får ha en toppenbra lördagsmorgon, så hörs vi efter träningen, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0