Goodmorning sunshines!

2010-02-21 | 09:15:42

Eller jag har vart uppe ett tag, vaknade runt tjugo över 7 idag :)
Idag ska jag nog inte göra så speciellt mycket. Jag har väldigt ont i halsen, fortfarande...
Asså jag bara väntar på att bli 100 % frisk.
Men jag ska nog ut idag, i det underbara vädret, fast det har kommit jättemycket snö.
Jag tänkte ta massa bilder, faktiskt. Och ja.. vi får väl se hur bilderna blir, men jag tror de blir bra :D
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik & chatta med massa roliga filurer på msn, hihi.
Sa ju att jag skulle visa er Dagens Outfit idag, och självklart ska jag hålla mitt löfte ;)
Jag har inte mycket mer att säga, hoppas ni får en bra söndagsmorgon.
Så hörs vi senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0