Ingen blogglust, sorry!

2010-02-19 | 19:49:54
Asså även fast jag fixat i ordning bloggen & sådär lovat att bli bättre och så.
Har jag absolut ingen blogglust, jag har inte alls någon lust att skriva ett inlägg!
Asså det ska vara kul att blogga? Inget man gör för att ni ska typ ha något att läsa eller så.
Ni förstår? Och jag har ingen lust som sagt och jag tycker inte det är kul då.
Så jag kommer inte blogga så mycket utan bara när jag känner för det.
Och jag lovar, jag kommer komma tillbaka & blogga ofta.
Men inte just nu i alla fall, så då vet ni om jag kommer ligga lite lågt.

Är fortfarande sjuk, inte kul! :(
Men nu ska jag strax lägga mig i soffan, med lite godis & se på OS tror jag.
Har ingen lust för Let's Dance idag, så jag dissar det haha.
Ni får ha en underbar helg alla läsare, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0