Jag börjar om på nytt igen.

2010-02-17 | 17:09:35
Så, nu är alla gamla inlägg raderade!
Och så har jag ju en helt ny design :)
Jag ska liksom börja om på nytt igen kan man väl säga...
Och allt ska bli mycket bättre än den var förut, okej?
Men för att jag ska typ orka hålla bloggen vid liv så får ni faktiskt hjälpa till.
Ge mig kommentarer & så, annars är det bara trögt att blogga.
Hm ja.. jag tror ni förstår vad jag menar.
Bloggdesignen är ganska enkel, men jag tycker om den faktiskt.
Vad tycker ni? Hiss/Diss?

Edit: Ser du ingen skillnad? Tryck F5 :))

Kommentarer
Postat av: klara

Hoppas det blir ännu bättre då :>

2010-02-17 @ 17:22:18
Postat av: Nathalie

hih super söt blogg :) <3

ofta heter du madeleine o.o

hade inte jag en aning om, jag trodde typ du hette malin elr något :D

2010-02-19 @ 13:44:12
URL: http://nathafnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0