Jippie! En uppdatering..

2010-02-20 | 19:42:30

Ni ska ju ropa: JIPPIE hon uppdaterar! Nejdå, det behövs inte ;)
Tänkte väl bara säger att jag lever typ, fast det visste ni säkert haha.
Asså oh my gash vad det snöar ute, snart är vi väl insnöade?! :O
Jag har inte gjort så mycket idag, är fortfarande förkyld inte roligt.
Men jag har typ bara tagit det lugnt kan man väl säga, var ute litegrann.
Får typ jätteont i bröstkorgen när jag är ute så det är ingen höjdare :'(
Men imorgon måste jag typ rycka upp mig, jag kan ju inte gå runt här
i mjukisbyxor då kommer jag nog snart ruttna. :D
Tänkte visa er Dagens Outfit imorgon, så då får jag ta på mig något ordentligt hihi.
Vet inte egentligen vad jag bloggar om, utan jag bara skriver typ? :)
Men jag hoppas ni gillar att jag uppdaterar iaf, då kan ni inte klaga på det hm...
Ska se på Melodifestivalen om 20 minuter och innan det ska jag nog ta på pyjamas, myyys.
Idag fick jag typ en idé att platta håret, så jag gjorde det! Så nu är man platthårig, hehe.
Asså jag bara babblar på om massa ointressanta grejer, för inget intressant händer i mitt liv just nu ;)
Nu blev det ett vääldigt långt inlägg, men jaja bättre det än inget alls, eller hur?
Ha en toppenmysig lördagskväll, så hörs vi imorgon bloggen, pusspuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0