Memories. <3

2010-02-27 | 22:31:49


Sitter och lyssnar på en låt som heter Memories just nu hihi.
Så därför blev rubriken så japp :)

Ska strax gå & lägga mig i min nybäddade säng, med prinsesslakan.
Haha mysigt eller hur? :D (Se bild)

Det var jätteskojigt hemma hos Lovisa & filmen var superbra!
Tog tyvärr inga bilder, som jag lovat. För jag hann helt enkelt inte xD
Men kul hade vi i alla fall.

Sov så sött nu alla bloggläsare, så hörs vi imorgon.


Time to go and sleep in my beautiful princess bed..
Haha, jag vet att ni älskar min engelska såå mycket! :D


Kommentarer
Postat av: penny

jätte fin blogg madde :) <3

2010-02-28 @ 12:52:55
URL: http://pennsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0