Söndagskväll.

2010-02-28 | 21:07:51

Nu håller jag på att packa skolväskan lite smått.
Ja, som sagt börjar skolan imorgon igen, inte roligt tycker jag :(
Men jaja.. ska strax ta en snabbdusch sen blir det gå och sova.
Ska upp runt halv sju imorgon bitti, fy vad tidigt!

Hm, har inte hunnit redigera de andra bilderna jag ville visa er.
Så ska förhoppningsvis ta mig tid imorgon och redigera dom c:
Slutar 15.15 imorgon, alldeles för sent (haha).
Jag vill sluta hm.. 10 & börja 8 :D Hade inte det varit en dröm?
Jo, det tycker jag.

Men nu väntar duschen på mig, see yah later alligator! ♥

Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

ja dom är helt underbara:D haha, jo samma här! Även fast det är 20 minus grader och 2dm snö åker dom på ändå, hehe ;)

Ååå, tack! Desamma:D

KRAM

2010-03-01 @ 13:07:06
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0