Första mars. (:

2010-03-01 | 16:58:54

Ja, idag är det ju faktiskt den 1 mars.
Så nu vill jag att det ska bli vår, vem vill inte det? :)
Nu snöar det för fullt ute, det är verkligen dötrist.
Är trött på den förbannade snön nu :@
Jag som trodde allt skulle töa bort i fredags, men icke sa nicke!
Då kom det bara ännu mera snö, gaaah, snart går jag & drar något över huvudet.
Och går inte ut mera, haha, låter som en bra lösning va? :D

Jag tycker skoldagen idag varit helt okej, kul att träffa kompisarna igen.
Det värsta är väl typ att vi fick engelskaglosor, det är typ 17 ord som vi
måste lära oss till på fredag, så ja.. får börja plugga på det!
Så jag inte är ute i sista minut, som jag alltid är C:
Det är väldigt svårt att börja i tid, eller hur? 
 
Bilden härnere tog jag idag i skolan, det var liksom vattendroppar på fönsterrutan.
Och då var jag framme med min mobilkamera, OFC.
Tror jag bloggar mer ikväll efter träningen, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0