Världshistoriens dåligaste uppdatering.

2010-03-11 | 18:48:55


Ja, som rubriken lyder.
VÄRLDSHISTORIENS DÅLIGASTE UPPDATERING!

Men.. jag har inte haft tillgång till någon data, så :(
Jag har inte haft möjlighet att blogga.

Och nu är det faktiskt såhär!
Att jag har fått en systemkamera =D
Jag är så himla glad, haha. Eller fått & fått, jag har betalat hälften o mina föräldrar hälften.
Så nu ska jag faktiskt börja blogga på en annan adress, jag jobbar för fullt med
design & hela köret, men till helgen så kan ni hitta mig på en annan bloggadress.

Det ska enbart vara en fotoblogg & jag kommer inte vara aktiv här!
Jag känner att jag ska satsa på en fotoblogg, för då är det inte lika viktigt att uppdatera varje dag.
För det suger jag på, right? :)

Ni kanske vill veta vad jag fick för systemkamera, och då kan jag säga att det är en:
NIKON D3000! ♥

Kommer inte lägga in några bilder med den på den här bloggen, utan ni får hålla ut.
Ja, tills designen på den nya bloggen är klar & jag skrivit bloggadressen här :))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0