Yes, I'm home.

2010-03-03 | 16:10:25
Kom hem för kanske 20 minuter sen? :)
Nu ska jag bara ta det lite lugnt tror jag.
Tänkte plocka fram kameran, och se om jag knäpper några fina kort.

Dagen idag har varit väldigt seg faktiskt :S
Jag känner att jag behöver vår, så jag blir lite pigg.
Och det finns säkert 1000 andra som håller med.
Man blir så seg av all denna snö, och att gå runt i alla vinterkläder.
Så ge oss vår, nu tack! (:
I alla bloggar skrivs det om hur fint väder det är hemma hos dom..
Men här är det bara grått, trist & väldigt mycket snö :'(

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: åh tack snälla du! :) så roligt att du tycker om den :D kram! <3

2010-03-03 @ 17:22:54
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0